the3

Alla inlägg under juli 2011

Av Coolingarna - 28 juli 2011 22:35

Det som jag tänkte hissa idag : det är donuts, så sjukt goda, kränge 2 idag, mumms!



Det som jag tänkte dissa idag: det är att man har huvudvärk, bluuurk!




Det var allt för mej idag, kram !


/Josefiin    

Av Coolingarna - 28 juli 2011 19:09

Denna veckan så ska jag hissa : skype xD där kan man ringa och skriva till varandra gratis o jag vet att det finns msn men där kan man inte prata flera stycken samtidigt.


Jag dissar denna veckan: Han j***a idioten som tog så många liv i Norge ... jag kortade ner det annars skulle det blivit en roman xD


<3


 

Av Coolingarna - 28 juli 2011 19:02

Mitt tips för veckan är festivaler där träffar man nya kompisar och även gammla :D


 

Av Coolingarna - 16 juli 2011 23:19

jag tänker göra som Johanna ... & gör därför också en Hiss&Diss idag :)

 

så.. det jag vill dissa:

* Bommarna till tågen,

som alltid verkar gå ner när jag närmar mig... speciellt vid kvart i sju på morgonen...

 

& så.. det jag vill hissa:

* Alla fina människor runt omkring mig ♥

 

 

 

tyvärr orkar jag inte bjuda på någon bild ;)

/ Izabell ;*

Av Coolingarna - 16 juli 2011 21:24

detta var det jag dissade:   ett tillexempel ... 




detta hissade jag:  




klicka på bilderna för att förstora ;)


puss och kram


 


vad tycker ni ?

Av Coolingarna - 16 juli 2011 00:20

Denna veckan kommer jag att hissa och dissa jag hade tänkt att börja att dissa ;)


Det jag dissar är: skrik rosa med stark röd färg tillsammans på samma plagg sorry alla som tycker att det är snyggt men jag tycker inte det så :/


Det jag kommer att hissa är :New Yorker för er som inte vet vad det är så är det en klädabutik . Där finns dt kläder för alla som gillar ha färgglada kläder (kanske inte alla kläder är det men det mesta)


puss och kram

 

Av Coolingarna - 16 juli 2011 00:03

Mitt tips till alla är denna veckan om man vill komma långt så var ärlig ;) :D


Har lite "ego" tid för dig själv och gör något DU gillar


puss och kram


 

Av Coolingarna - 15 juli 2011 12:15

hej

 jag är en tjej på 14 vårar o jag älskar att ha skoj jag älskar mina vänner :)

jag gillar att hänga med ett gäng kompisar :)

även gillar jag innebandy men är inte galen i dt, men jag gillar att åka longboard ;) , på kvällen så hänger jag med kompisar elr datan xD

som alla/flesta tjejer gör så gillar jag killar ´;)

om dt e ngt jag hatar så är dt maskar ! fobi ööörk!!

här har ni en bild på mig som får oxå duga ;)...       jag fick ta min head från min blogg ;)


puss o kram

Presentation

följ vår coola blogg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards